vypadky intranetu

Pátek Prosinec 29 18:46:12 CET 2000

On 28 Dec 2000 ability na karnet.org wrote:

> obcas se mi stava, ze "zmizi server" z intranetu...
> pritom nevypisuje zadne chyby, tvari se ze je vse v pohode a jako by neexistoval.

To se mi stava taky...treba kdyz odpojim drat. ;)

> nevite v cem by mohla byt chyba??? v hardware asi ne protoze po
> restartu vse bezi jak ma...

A nepomuze nahodou jen interfejs shodit a znovu nahodit? Co mate za
sitovku? Nepise nejake podezrele veci do syslogu? (V praxi jsem zazil, ze
se driver sitovky zadrel na nedostatek pameti (Can't find a free page...)
a uz se z toho nedokazal vzpamatovat a mam takovy dojem, ze vetsi cast
driveru linuxovych sitovek podobnym defektem trpi.)