Xfs

Pavel Franc pfranc na retia.cz
Úterý Únor 1 09:04:49 CET 2000

Dobrý den,

> Pokud jste cetl archiv na tema ATI, tak jste se tam dozvedel, ze s 3.3.6 jsou
> problemy. Tj. ze nektere fonty zobrazuje spatne a je potreba volba "noaccel".
> To sice drasticky snizi vykon, ale je aspon pouzitelny.

archiv jsem sice četl, ale domníval jsem se, že jde o _některé_ špatné
fonty, kdežto v mém případě jsou špatně _všechny_. Navíc jsem tuhle chybu
spojoval s xfs, který nejde spustit. Ale máte pravdu, chyba byla opravdu v
akceleraci: vypnul jsem ji a se starým xfs všechno funguje. (Nicméně to
nevysvětluje, proč mi nejde nový xfs.) Takže děkuju.

No, co s tím, dá se očekávat, že tyhle problémy brzo zvládnou a vydají
opravenou verzi? Bez akcelerace to je skutečně bída...

                                                   Zdravím
                                                 Pavel Franc

Pavel Franc, Retia, a.s., mailto:pfranc na retia.cz   / \ |/
Prazska 341, 53002 Pardubice, tel. 040/68 52 230  ( @// \