dva procesory

Michal Dobes majkl na tesnet.cz
Středa Únor 2 14:00:59 CET 2000

Lukas Fiala wrote:
> Ne. Technicky to mozne neni. Pokud je program napsan sekvencne tedy tak, aby
> se instrukce vykonavanly zasebou, tezko muzete vzit kousek kodu a zacit
> pocitat od prostredka.

V podstate souhlas.

> Jeden program napsany pro jeden procesor na dvou
> procesorech najednou proste nepobezi.

Do tohledle se da rypnout. Je cela rada pocitacu, kde naraz na dvou
(nebo i trech) procesorech bezi jeden program napsany sekvencne.
Jde samozrejme o specialni pripad. Oba procesory vykonavaji
zcela shodne vypocty a mezi nimi je porovnavaci jednatka majici
za ukol v pripade rozdilneho vysledku na techto procesorech danou
dvojci/trojci vyradit z celeho systemu.
Treba Sequenta(?) dela takove pocitace. Je v podstate poskladan
z hromady takovychto modulu, kde kazdy modul ma i vlastni pamet
a v ni vlastni kopii OS a cele se to tvari jako jeden pocitac.

	Majkl (majkl na tesnet.cz)