Inzerat BSA (trochu OT)...uz asi moc

LVohralik na csas.cz LVohralik na csas.cz
Úterý Únor 1 15:06:11 CET 2000

 # # > srovnani s nasazenim Win* fakt pidisystem.
 # #
 # # Nasazenim kde?
 #
 # Temer vsude.

ja si myslim, ze se tady smesuje nekolik veci dohromady
napriklad pouziti WinXX a Linux obecne, a pritom je zasadni rozdil v
nasazeni OS na serverech a stanicich - myslim, ze system Linux na wks je
skutecna minorita v kancl pouziti (podle zkusenosti napr. z pristupu na
webservery), ale nasazeni OS na srv je pomerne narocna problematika (HW,
havarie, servis, zalohy, sprava uctu, sprava adresaru a pristupovych prav k
nim, ...)

 #
 # # Kdyz jsem si chtel od kolegy namapovat disk pod jinym
 # # uzivatelskym jmenem, reklo mi, ze "Credentials conflict"; pokud si
 # # jeden share vezmu jako "tonda", tak druhy nesmim jako "franta".
 # # Vizitka Nove Technologie... WindowsNT
 #
 # Hmm, ja myslim, ze muzete. Ke kazdemu zdroji se totiz staci
 # identifikovat jinak.
WinNT - nelze zmenit usera - nutno logoff/logon
Win9x - nelze ani vybrat usera

Ladislav Vohralik