Inzerat BSA (trochu OT)...uz asi moc

Úterý Únor 1 16:30:30 CET 2000

LVohralik na csas.cz wrote:
:  #
:  # # Kdyz jsem si chtel od kolegy namapovat disk pod jinym
:  # # uzivatelskym jmenem, reklo mi, ze "Credentials conflict"; pokud si
:  # # jeden share vezmu jako "tonda", tak druhy nesmim jako "franta".
:  # # Vizitka Nove Technologie... WindowsNT
:  #
:  # Hmm, ja myslim, ze muzete. Ke kazdemu zdroji se totiz staci
:  # identifikovat jinak.
: WinNT - nelze zmenit usera - nutno logoff/logon
: Win9x - nelze ani vybrat usera

Pokud mate misto Nove Technologie na serveru Sambu, muzete se pripojit na
\\server\share%login a Samba to pochopi jako ze se chcete pripojit na
\\server\share coby uzivatel login. Takhle si muzete mapovat co chcete
a jak chcete, samozrejme pokud znate prislusna hesla.

Leos Bitto