Redhat na ALI Chipset

Miloš happz na volny.cz
Úterý Únor 1 19:34:48 CET 2000

Zdravim.

>Nemohu nainstalovat Linux na toto PC (redhat 6.0, 6.1):
>Board Gigabyte 5AA Super 7 ALI chipset, libovolny HDD,
>NE 2000, AMD K6-266, 96 MB RAM (64 PC 133 + 32 MB PC 100),
>CDROM Lite-on 16x 1xATAPI ZIP.
>Kousne se mi pri formatovani partition (6.1) nebo
>kdyz zacne kopirovat balicky (6.0).
>
>Muze mi nekdo poradit, v cem by mohl byt problem ?

Nevim, jestli je to ono, ale neco podobneho se mi take stalo. Zkousel jsem
nainstalovat RH 6.1 a instalator se mi kousnul pri kopirovani balicku. Kdzy
jsem zjistil proc, tak jsem se celkem podivil: instalator nepoznal poradne
partition table, udelal se zmatek a snazil se instalovat na partition, ktera
bzla asi jen 10 MB velka. Pak zazmatkoval a bylo to. Pomohlo jenom
odstraneni vsech partitions a jejich nove vytvoreni. Opravdu neiv, jesti je
to ono, ale zni to podobne :-)

Milos Prchlik