Inzerat BSA (trochu OT)

Petr Klimovic pizi na jinak.cz
Úterý Únor 1 19:42:14 CET 2000

 MS> naopak, podpora cestiny je takova, ze po nainstalovani funguje. To
 MS> Linuxu rict nemohu.

Ano? Co takle treba faxovani s hacky a carkami? Co OCR? Bavime se o
podpore
cestiny v OS, nebo v aplikacich?

 MS> # tu naprosta nekompatibilita s okolnim svetem, i mezi verzemi
 MS> Windows
 MS> # navzajem (porad dostavam dokumenty z cinskych a korejskych
 MS> Windows,
 MS> ve
 MS> # kterych z neznamych duvodu nejdou precist ani latinkove fonty),
 MS> mezi

 MS> To nebude o Windows, ale o vasem textovem procesoru.

Pak si tedy povidejme o kompatibilite mezi W95 a NT, o NTFS ve win2000,
ktere
neni kompatibilni s NTFS z NT, atd... Co je to kompatibilita mezi
verzemi OS?

 MS> Podpora je u Microsoftu vynikajici, jejich Techline funguje
 MS> vyborne.

Nevim, co je to techline, ale pokud volam na telefonickou podporu s
dotazem
slozitejsim, nez je "jak minimalizovat okno", tak nevedi. Po asi trech
takovych
zkusenostech, uz v MS hotline neverim.

 MS> Upravit - cokoliv. Viz research.microsoft.com, kde muzete ziskat
 MS> zdrojove texty.

Za jakych podminek? Za stejnych jako treba GNU?

 MS> Ale tyto produkty jsou i pro Windows :) Moji zakaznici Linux maji
 MS> jen
 MS> tehdy, kdyz jim ho ja nainstaluju...

To ano a taky pak je jejich beh pod timto OS omezovan schopnostmi OS.
Podivejte
se treba na Win verzi Apache. Primo na svych strankach upozornuji, ze
se snazi,
ale bohuzel.

 MS> # a to nejsou zadni altruiste. Nehlede na to, ze Microsoft nikdy
 MS> neda
 MS> # zdrojaky z ruky.

 MS> Cha cha. Mluvi z vas neznalost veci. Podivejte se na
 MS> research.microsoft.com, kolika firmam uz sve zdrojaky prenechal.

Prenechal? Nechtel jste rict prodal? S maximalnimi omezenimi pro jejich
pouziti?

 MS> Ja nevim, proste potrebuju system, ktery nainstaluju do jedne
 MS> hodiny,
 MS> pojede v nem cestina a jsou pro nej aplikace kompatibilni s tim,
 MS> co
 MS> pouzivaji lidi. A taky jsou pro ten system vhodne ovladace.

Tedy system do kancelare. Ano mate pravdu. Pak jedine Windows. Linux
jeste
porad patri spise pod stul, nez na stul.

 MS> Ktery ? U nas v Cechach mluvite o tech 500 nadsencich v teto
 MS> konferenci ?

Treba o tech WWW serverech? Mailserverech? DNS? Routery?

 MS> Hmm, v cem je chyba ? Nedavno jsem stravil 4 hodiny hledanim, proc
 MS> mi
 MS> vsechno ztuhne pri checkovani /dev/sda3. A ejhle, ono to bylo
 MS> proto,
 MS> ze hned pote se melo cekovat vadne /dev/hda1 - jenze se to nejak
 MS> nevypsalo, ze uz to ma cekovat... apod. Hledani chyb je v techto
 MS> neodzkousenych systemech moc caste.

Mate-li chybu ve Windows, cekate na servicepack a pak cekate na
servicepack
resici chybu onoho servicepacku. Nic jinaho vam totiz nezbyva. Chyba v
linuxu
je nalezitelna, protoze v kazdem okamziku mate kontrolu nad tim, co
system
dela. Jak definujete neodzkouseny system?

 MS> Moje Maestro2 jsem rok nemohl
 MS> pouzivat, neb nebyl ovladac. RadioTrackII pada dodnes. Podpora pro
 MS> moji Savage3D je jen ve framebufferu, coz je zase moc pomale na
 MS> 8MB
 MS> kartu.

Jak jsem rekl, linux zatim jeste na stul nepatri.

 MS> Muzu zavolat hotline a problem mi vyresi.

Pak jste mel stesti. Me ho trikrat po sobe nevyresili a vickrat uz jsem
nezkousel.

 MS> U Linxu muzu napsat do teto konference a nic se vetsinou nestane.

Muzete zacit v adresari /usr/doc, muzete pouzit prikaz man. Az toto
selze
napisete do konference a jeste jsem tu snad nevidel zpravu bez
odpovedi.

                              *Pizi*  (27 let)

... Kazde zavrene oko nespi a kazde otevrene nevidi.