dva procesory

Miroslav Petricek mpe na atlas.cz
Úterý Únor 1 21:32:02 CET 2000

Roman Mošnička wrote:

> dostal jsem na stul pocitac, ktery ma dva procesory.
> Jak bych mel linux nastavit, aby mohu vyuzivat oba procesory ?

Pouzit jadro se SMP podporou - bud z distribuce, nebo si zkompilovat
vlastni.

> Je mozne vyhranit jeden procesor pouze na beh jedne aplikace ?

Procesorova afinita - nesymetricke rozdeleni zateze na SMP
konfiguracich mozna neni.
  Podle informaci ze SMP-HOWTO se vsak jadro "snazi" ponechavat
procesy tomu procesoru na kterem jiz byly vykonavany. Zrejme
proto, aby se optimalne vyuzivala cache toho ktereho procesoru.

--
/*
  . Miroslav Petricek  mpe na atlas.cz   .