GNU licence (was Re: Inzerat BSA (trochu OT))

Petr Klimovic pizi na jinak.cz
Úterý Únor 1 19:57:50 CET 2000

 MS> # zbytecnou reinstalaci vseho. A nabootovat Win98 (ci NT) ze
 MS> # zachranne diskety, spustit _neco_jako_ fsck, lilo a znovu najet?
 MS> # tom si nechte taky zdat...

 MS> Proc ? I z originalniho CD to dokazu (bez diskety, pokud z nej jde
 MS> bootovat).

Lehnou mi NT blue screen of death. Neni to KMODE EXCEPTION NOT HANDLED,
takze me ceka reinstalace. Dobra, bootuju z CD. Volim opravnou
instalaci, nekdy
se dozvim, ze nelze nalezt puvodni adresar a mam smulu. Pokud smulu
nemam dam
opravnou. Nejprve opatrne provest inspekci systemovych souboru,
nepomohlo,
pritvrdim, prepsat i registr, nepomohlo, pritvrdim, dam inovaci
windows,
nepomohlo, co se da delat, instaluji znovu. Tedy trvalo to pet bootu a
nakonec
stejne instaluji znova. Po nainstalovani instaluji service pack, mezi
tim
nekolikrat bootuji. Pak pridam nejaky soft a muzu service pack
instalovat
znovu, atd....

Na druhou stranu zacinam s linuxem instaloval jsem ho ted asi po
padeste za
posledni mesic, ale zacinam ho chapat. S kazdou chybou kterou udelam se
neco
dozvim. Pochopim jak veci funguji. S Win muzu akorat reinstalovat.

                              *Pizi*  (27 let)

... Slepice je metoda jak vajicko vyrabi dalsi vejce.