GNU licence (was Re: Inzerat BSA (trochu OT))

Peter Cernoch pcernoch na imc.cas.cz
Středa Únor 2 10:30:04 CET 2000

Petr Klimovic <pizi na jinak.cz> píse v diskusním
příspěvku:949435752 na f59.n421.z2.fido.cz...

>  MS> # zbytecnou reinstalaci vseho. A nabootovat Win98 (ci NT) ze
>  MS> # zachranne diskety, spustit _neco_jako_ fsck, lilo a znovu najet?
>  MS> O
>  MS> # tom si nechte taky zdat...
>
>  MS> Proc ? I z originalniho CD to dokazu (bez diskety, pokud z nej jde
>  MS> bootovat).
>
> Lehnou mi NT blue screen of death. Neni to KMODE EXCEPTION NOT HANDLED,
> takze me ceka reinstalace. Dobra, bootuju z CD. Volim opravnou
> instalaci, nekdy
> se dozvim, ze nelze nalezt puvodni adresar a mam smulu. Pokud smulu
> [...]

Presne  moje rec.

(Taky jsem linux instaloval nekolikrat a vzdy jsem se poucil a pak
tu chybu neudelal, nebo jsem proste experimentoval opatrneji.)

Petr