Jak emulovat terminál?

Michal Rada michael na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Únor 2 10:53:39 CET 2000

  Dobrý den,

chtěl jsem se zeptat, jakým způsobem funkčně emulovat terminál vt220.

Jde mi o to, aby tam fungovaly Esc-sekvence na čištění obrazovky,
schovávání pravoúhlých částí obrazovky do jiných stránek, aj., zkrátka
běžné vt220 vymoženosti.

 Zkoušel jsem dát v linuxu na konsoli třeba TERM=pcvtblabla nebo vt220
(podle /etc/termcap). Zkoušel jsem to i
v X-ech, avšak stejně tyto věci nefungovaly! Když pracuji přímo na
terminálu VT510, co tady mám, tak to pochopitelně funguje.

 Třeba pro windows existuje program Reflection, který tuto emulaci dobře
zvládá. Jak to udělat pod Linuxem?

Díky za Vaše tipy,
		Michal Řada

Michal Rada                                            obor Informatika
michael na atrey.karlin.mff.cuni.cz          Matematicko-fyzikalni fakulta
http://www.kolej.mff.cuni.cz/~michael         Universita Karlova, Praha