GNU licence (was Re: Inzerat BSA (trochu OT))

Středa Únor 2 10:40:16 CET 2000

Peter Cernoch (pcernoch na imc.cas.cz) wrote:
:
: Petr Klimovic <pizi na jinak.cz> píse v diskusním
: příspěvku:949435752 na f59.n421.z2.fido.cz...
: >
: > Na druhou stranu zacinam s linuxem instaloval jsem ho ted asi po
: > padeste za
: > posledni mesic, ale zacinam ho chapat. S kazdou chybou kterou udelam se
: > neco
: > dozvim. Pochopim jak veci funguji. S Win muzu akorat reinstalovat.
:
: Presne  moje rec.
:
: (Taky jsem linux instaloval nekolikrat a vzdy jsem se poucil a pak
: tu chybu neudelal, nebo jsem proste experimentoval opatrneji.)

Panove, vydrzte! Ja jsem na tom byl uplne stejne, a postupnym delanim
chyb jsem do Linuxu pronikl natolik ze dnes mam na svem pocitaci stabilni
OS, ktery rebootuji jenom kdyz _JA_ chci, a o reinstalaci nemuze byt vubec
rec. :)

Leos Bitto