Volna domena faq.cz

Korinek, Jan Jan.Korinek na compaq.com
Středa Únor 2 13:25:49 CET 2000

>  Pokud by to *splnovalo* nasledujici podminky:
> 	- *nekomercni*
> 	- ma to hlavu a patu
> 	- nekdo se o to stara a neni to umirajici projekt
> 	- a je to prinosem pro Linux
>
> .. jsem ochoten poskytnout prostor na stoji na kterem bezi napr.
> docs.linux.cz, ftp2.debian.cz. Je to masinka na TEN34 se super HW a s
> apache+SSL+php3+cz, PostgreSQL a MySQL. Jsem ochoten zajistit aby ten
> stroj a nejaka DB bezela. Cas na to tvorit atd.. nemam.
>
> 							Karel

Hmm, to zni jako sladkej sen :-)))

Tak pro shrnuti:

Me je osobne blizsi PostGres, takze bych preferoval vasi nabidku.
Pokud se uvolni domena, zarezervuju ji a zaplatim.
Uz se mi ozval prvni clovicek (nebudu pana Jaroslava Kodeta jmenovat :-) na
vyvoj

A, rekneme, do mesice ukazeme prvni nastrel. Uvidite, zda je pro vas
prijatelne, jak to (ne)funguje.

Zaroven se omlouvam panu Radkovu Libovickemu, kteremu jsem uz odepsal, za
(mozna) zbytecne rychle prijeti.

Diky

Honza