Volna domena faq.cz

Karel Zak - Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Středa Únor 2 13:48:22 CET 2000

On Wed, 2 Feb 2000, Korinek, Jan wrote:

> Hmm, to zni jako sladkej sen :-)))
>
> Tak pro shrnuti:
>
> Me je osobne blizsi PostGres, takze bych preferoval vasi nabidku.
> Pokud se uvolni domena, zarezervuju ji a zaplatim.
> Uz se mi ozval prvni clovicek (nebudu pana Jaroslava Kodeta jmenovat :-) na
> vyvoj
>
> A, rekneme, do mesice ukazeme prvni nastrel. Uvidite, zda je pro vas
> prijatelne, jak to (ne)funguje.

IMHO pokud by se treba po roce provozu prokazala smysluplnost a uzitecnost
pro linux tak by mozna mohl CZLUG platit domenu (Coz?), ale opakuji a to
se tyka i toho kompu "musi to zit".

Pro mne (tedy vice pro majitele toho kompu) je hlavne dulezita nekomercnost
a spolecenska uzitecnost a prestiz a take bezpecnost toho reseni.

							Karel