KRASH a RedHat

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Středa Únor 2 17:25:55 CET 2000

Leoš Literák wrote:

> A je uz tak slusna, abych to mohl pouzivat na kazdodenni praci?
>
> K druhe odpovedi, KDEDIR jsem mel nastavenu spravne
> RH ale spousti kde prikazem /usr/bin/startkde, i kdyz jsem vsude
> tuto cestu zmenil na /opt/kde2/bin/startkde.

Pokud to neni problem, ja bych to zkratka resil tak, ze KDE prestehuju
do /opt/kde. Pak zkratka KDE 1.x muze byt v /opt/kde1, KDE 2.x v
/opt/kde2 a /opt/kde bude symlink, ktery se pripadne zmeni. Ja to tak
mam, vyresil jsem podobne i Qt1.x/Qt2.x a neni problem ( no, krom
nekterych RPM, ktere odmitaji se nainstalovat do /opt/kde a trvaji na
/usr ).

 Lubos Lunak
 l.lunak na email.cz http://dforce.sh.cvut.cz/~seli     ---KDE Now!---