KRASH a RedHat

Leo Hadacz hadacz na math.muni.cz
Středa Únor 2 18:20:02 CET 2000

On Wed, Feb 02, 2000 at 08:02:30AM +0100, Leoš Literák wrote:

> A je uz tak slusna, abych to mohl pouzivat na kazdodenni praci?
>
> K druhe odpovedi, KDEDIR jsem mel nastavenu spravne
> RH ale spousti kde prikazem /usr/bin/startkde, i kdyz jsem vsude
> tuto cestu zmenil na /opt/kde2/bin/startkde.
>
> Pokud nejste zacatecnik, tak je RH strasne obtizny. Vylozene kaslou na
> nejake standardy a v kazde verzi vsechny cesty a umisteni konf souboru
> meni. Vyzna se vubec nekdo ve strukture RH? Pokud ano, tak at mi

Pokud jsem to dobre pochopil RH se snazi vsechny konfiguraky cpat do /etc,
coz je podle me dobre reseni. Pokud neco meni, tak by to melo byt v ramci
teto snahy.

> vysvetli, co vsechno se spousti a prohlizi pri startu X.

Prece neni problem kouknout se bud do konfiguraku prislusneho display
mangeru (u gdm je to /etc/X11/gdm.conf) a nastudovat k nemu manual, nebo se
mrknout do skriptu, ktery pomoci xinitu Xy nakopne. Da e tak presne
vystopovat, co se spousti. Je fakt, ze v pripade gdm jednou manual v
distribuci je, jednou neni. Bohuzel, v RH6.1 jsem ho ted po zbeznem patrani
nenasel. Odkaz na source (kde by moh byt i ten manual - urcite existuje,
cet jsem ho) je v souboru /usr/doc/gdm*/README.

> -- Leos Literak   http://www.penguin.cz/~literakl/

lH

--

 _                 _    _     hadacz na math.muni.cz
www: http://www.math.muni.cz/~hadacz/