GNU licence - trochu pravnicke

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Čtvrtek Únor 3 09:50:25 CET 2000

Honza Pazdziora wrote:
:
: Ja osobne se domnivam, ze smlouvu v pripade GPL uzaviram uplne stejne,
: jako kdyz rozlepim obalku (nebo jen poprve pouziji program) komercniho
: vyrobce, cili tam mi chybi srovnani, jak se lisi situace, pokud
: distribuuji program zadarmo a pokud jsem ho prodal -- ani v jednom
: pripadu se nemusim dozvedet, ze uzivatel uz dilo pouzil. Cili zde ja
: se domnivam, ze tam problem neni, ale IANAL a pokud by mel pan Cepl
: naladu se o tom bavit, bylo by to dobre.
:
	Jen technicka poznamka: Tusim, ze pan Cepl neni v teto
konferenci prihlasen. Cte ale freesoft na freesoft.cz - mozna by stalo
za to tuto debatu presunout tam, protoze to vlastne neni nic
linux-specifickeho.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/