Omluva

Vladimir Rengevic grafon na grafon.sk
Čtvrtek Únor 3 19:56:58 CET 2000

Prijemny den,

> Nechapu, co je spatneho na Pythonu. Jediny problem, ktery je v tomto
> ohledu problematicky, je zrejme ovladac (X server) pro Vasi grafickou
> kartu. To je ovsem problem HW nekompatibilit a nedostupnosti HW
> specifikaci samotnych graf. karet. Poridte si jinou (od slusneho vyrobce)
> nebo instalujte v textovem rezimu.

Ja som instaloval najprv v grafike, ale dalsie instalacie uz v textovom
rezime.
A rozhranie je stare (v podstate), len pri vybere balickov chybaju ich
popisy (alebo som neprisiel na to ako sa k nim dostat).
Ale ak budem instalovat dalsi stroj bude to v textovom rezime a s maximalnou
spokojnostou ;-)

> Ad. 4) opet -- muzete se pripojit :-), bohuzel si to budeme muset vyresit
> z vetsi casti sami (tak se Linux take vyviji).

Nainstaloval som X-y, ceske fonty, v gnome doplnil skript na slovensku
klavesnicu
(aj ked stale nechapem filozofiu, podla ktorej sa perpyna) a cuduj sa svete,
ono to pisalo po slovensky!

Aj ked sa opytam inu vec. Konzola mi pise miesto znakov s diakriikou
rozne trojuholnicky a podobne. A to natiahnem font lat2-16 (ak som
sa nepomylil teraz v nazve). Cim to moze byt???

Vlado

Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON
Tranovskeho 19, 031 01 Liptovsky Mikulas, SLOVAKIA
tel.: ++421/849/55 26 153, fax: ++421/849/56 21 454