Omluva

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pátek Únor 4 11:32:04 CET 2000

Milan Sorm wrote:
: #    Kdosi prohlasil, ze pokud se bude jenom nadavat a nadavat, tak se nic
: # nespravi, mnohem lepsi nez nadavat je lepsi neco delat.
:
: Ale ja Python neumim, tak to asi nezvladnu opravit.
:
	Milane, nerikej ze naucit se nejaky jazyk tak, abys mohl aspon
cist kod ti bude trvat vic nez jedno odpoledne. Me trvalo dobastlit
si cast konfigurace sawmillu (to je takovy windowmanager, ktery se
konfiguruje v jakemsi dialektu Lispu) na zaklade existujiciho kodu
ani ne hodinu, a to Lisp a neproceduralni jazyky z duse nemam rad
a v Lispu jsem asi sedm let neprogramoval. Muj kod dokonce obsahoval
i nekolik zavorek :-)

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/