VMWare a WinNT4.0 - Otazka

Jiri Zach zach na teranet.cz
Pátek Únor 4 10:29:47 CET 2000

Po instalaci VMWare mate moznost vytvorit nescetne konfigraci, priklad:

1. NT na skutecne NTFS partiton
2. 98 na virtualnim disku (Jedna se o soubor na ext2 partition, ale jevi se
jako napr. Fat32. Tzn. ze pokud se 98 'kousnou', po restartu virtualni
masinyse provede scandisk .....)
.
.
.
.
atd.
Takze pokud mate uz instalovane NT, tak zvolite volbu (ted nevim z hlavy)
disk, on myslim nabidne jakou partiton a je to. Problem je ze tento system
pusteny ve VMWare 'nevidi' skutecne zelezo, ale jen to virtualni -
virtualni disk, CD (pristupuje na skutecne CD ale pres system linux, takze
CD muzete videt z NT i linuxu soucasne), virtualni sitova karta - tam lze
dokonce nastavit svoji MAC adresu, virtualni grafickou kartu. Doporucuji
stahnout utilitku pro vetsi rozliseni, ta se pak ve virtualnim stroji
spusti - je to exe soubor a tusim ze zvukovku . Jine 'zelezo' 'nevidi'.
Takze jakoukoliv jinou kartu ignoruje. Po spusteni NT ve VMW budete muste
prenastavit sitovku, grafiku a CD. Delal jsem to pouze s 98 tam plug and
pray, tam si to vydetakoval sam. U NT nevim.

                                                   belicka na ns.basl.sk