bootovaci disketa

Martin Proks proks na marian.fsik.cvut.cz
Pátek Únor 4 13:22:55 CET 2000

Petr Zapadlo wrote:
> Bootnul jsem z CD (RH  6.1 CZ), tam nabizi variantu F4 rescue a pise tam ze je
> nutno udelat disketu pomoci dd z rescue.img
> Problem je v tom ze to z te diskety nechce vubec bootovat.
>
> Verim tomu ze neco podobneho uz z Vas nekdo resil, existuje na to nejake howto
> nebo postup jak udelat  bootovaci disketu z potrebnymi funkcemi a moduly?
>
> Diky moc za nasmerovani

Doporucuji boot diskety z distribuce slack.
Jsou dve a jsou to tusim boot.img a rescue.img.
Rozjedete z nich "kompletni" system. Maji spoustu nastroju
a jsou podle meho nazoru mnohem lepsi nez RH rescue.

--
Martin Proks
e-mail: proks na marian.fsik.cvut.cz