Preklad jadra 2.2.12

Petr Tison p.tison na uni-data.cz
Pátek Únor 4 11:20:47 CET 2000

Zatim dekuji za namety podivam se na to ted o vikendu.

Dik Zdenkovi za mail (kopie nize neb sel primo me), ktery mi dal uceleny
obrazek o tom co vlastne pro preklad potrebuji - to jsem nikde nevycetl.

PT

Petr Tison píše:
> Mam problemy s prekladem jadra.
> Az po make zImage jde vse normalne, ale pote dostavam nasledujici info:
>    scripts/split-include.c:22 sys/stat.h: No such file or directory
>    scripts/split-include.c:23 sys/types.h: No such file or directory
>    .
>    .
>    .
>   scripts/split-include.c:31...
> ... a konec.
>
> Pro uplnost dodavam, ze jsem pouzil gcc-2.7.2-20.
   FAQ č. 3: Nemůžu přeložit jádro
Pro překlad čehokoliv potřebujete: zdrojové kódy, překladač,
hlavičkové soubory, knihovny.
- Zdrojový kód jádra je umístěn v adresáři /usr/src/linux
redhat ho má v balíku kernel-source
- Překladač: gcc je v balíku egcs, u starších verzí gcc
- Překladače assembleru: as (balík binutils), as86 (bin86)
- Program pro koordinaci závislostí: make (make)
- Hlavičkové soubory a knihovny:
glibc-devel, kernel-headers
- Pro konfiguraci pomocí menuconfig:
ncurses, ncurses-devel