Preklad jadra 2.2.12

Petr Tison p.tison na uni-data.cz
Pondělí Únor 7 11:09:42 CET 2000

Diky za pomoc. Problem byl, ze jsem nemel nainstalovany vsechny potrebne
baliky (jak je uvedeno nize).

Lilo mi hlasi, ze mam jadro prilis velke (~450kB) a tak nedojde k potrebne
aktualizaci. Nove jadro jsem presunul /boot jako vmlinuz-i486 a upravil
lilo.conf (viz nize). Co jsem zase opomel? Bude fungovat v tomto pripade
'make bzImage'.

PT

boot = /dev/hda
timeout = 50