FAQ.CZ - longer

Martin Och martin na och.cz
Pátek Únor 4 18:45:16 CET 2000

----- Original Messag -----
From: "Ondrej Sury" <ondrej na globe.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Friday, February 04, 2000 6:37 PM
Subject: Re: FAQ.CZ

> 1. Nechci flame.
> 2. Na nic originalnejsiho nez urazky se nezmuzete?  Treba nejaky argument
> by byl vhodnejsi.
> 3. Tady vystupuju ciste sam za sebe a to ze pracuju v Globe vubec nic
> neznamena.
> 4. V Globe mam na starosti NAJDI.TO a nejake domeny me ani nahodou
> nezajimaji.
> 5. Odpovi mi tedy nekdo na mou otazku necim jinym nez urazkami?

OK.
1. Nebylo to na Vas osobne.
2. Pokud se v konferenci a CZLUGuneco vymysli, a hodla se to udela,
a pak se objevi kdosi, a napadu se snazi zneuzit ve svuj prospech
viz. poznamka o sponzoringu, je to svinstvo!
3. Pokud Vas domeny nezajimaji tak pro se na to ptate? :-))
4. Moje narazka nebyla myslena na Vas osobne, ale na GLOBE, ktere mi
dneska vyfouklo domenu. Jak, kdyz jsem majloval od 06:00 mi neni jasne.
Jsem vedavy, jestli se na ni neco objevi...

Taky jsem premyslel o tom, ze faq.cz zaregistruji. Ale ne pro to, abych to provozoval, ale
abych to pak treba poskytl (ZADARMO) nekomu, kdo bude
mit cas to probudit k zivotu...

Opravdu jsem se Vas nechtel dotknout...

-- ISO 8859-2 compatibile --
Martin Och