Silne OFFTOPIC - Re: FAQ.CZ - longer

V.S. stan na fpf.slu.cz
Pátek Únor 4 19:23:31 CET 2000

Od: Martin Och <martin na och.cz>

> OK.
> 1. Nebylo to na Vas osobne.
> 2. Pokud se v konferenci a CZLUGuneco vymysli, a hodla se to udela,
> a pak se objevi kdosi, a napadu se snazi zneuzit ve svuj prospech
> viz. poznamka o sponzoringu, je to svinstvo!
> 3. Pokud Vas domeny nezajimaji tak pro se na to ptate? :-))
> 4. Moje narazka nebyla myslena na Vas osobne, ale na GLOBE, ktere mi
> dneska vyfouklo domenu. Jak, kdyz jsem majloval od 06:00 mi neni jasne.
> Jsem vedavy, jestli se na ni neco objevi...
>
> Taky jsem premyslel o tom, ze faq.cz zaregistruji. Ale ne pro to, abych to
> [...]
Ach jo, to se mi snad jen zda :((

ad 2.
Pokud nekdo v konferenci a CZLUGu neco vymysli, tak ostatni maji sklapnout a
poslusne cekat, co na ne zbyde??? To snad ne, to se vracite nazpet o
nejakych 11 let. :(( Pokud vim, tak na Internetu jsou si vsichni rovni a
csichni meli stejne startovaci podminky.
Btw. jak vyuziju ve svuj prospech to, ze ponesu financni naklady? (viz
zminka o sponzoringu) To jste ponekud ujel.

ad 4.
Asi prece jenom GLOBE poslalo mail o chvilicku drive, ne? Vy jste tu domenu
vlastnil? Jestli ano, mel jste si ji zaplatit a pak byste ji mel i ted,
jestli ne, pak moc dobre vazte sva slova a zbytecne nekoho neoznacujte za
zlodeje!

Zaverem:
Na dalsi podobne vypady (obcas zavanejici vulgarismem - jako je tento od p.
Ocha) jiz nebudu reagovat do konference. A taktez prosim i ty, kterym se
nelibi, ze domenu jsem zaregistroval ja, at mi spilaji na privatni mail nebo
at nadavaji u piva a neobtezuji timto tuto konferenci. Dekuji