FAQ.CZ

Petr Soucek petr na ryston.cz
Sobota Únor 5 12:09:17 CET 2000

Stanislav Meduna wrote:

> Osobne som tusil, ze sa nieco podobneho stane, ked sa
> takato vec rozobera v konferencii.

A na zaklade ceho si tady kdekdo mysli, ze by nikoho nemohlo napadnout
zaregistovat si domenu faq? Copak to je termin, ktery se pouziva jen v
Linuxu? To jako kdyby se o faq.cz nemluvilo tady tak by zustala
nezaregistrovana? Kdyz o nektere podobne domeny, ktere se tady
nediskutovaly, mely zajem stovky zajemcu? Copak vsichni, kdo si
registruji domeny museji cist tuto konfrereci?

Myslim, ze vysledek je velmi dobry, kdyz muze byt domena vyuzita pro
zamysleny ucel, a jeste zdarma - domeny, ktere jsem si snazil
zaregistrovat ja si zaregistrovali cisti spekulanti, konkurence nebo
vubec nekdo, s kym se pochopitelne nejde o domenu delit.

A vubec - co ma domena faq.cz spolecneho s linuxem? Asi tak stejne, jako
howto.cz, ktera je zatim volna.

V mezinarodnim meritku jsem nenasel zadnou domenu faq, ktera by mela
neco spolecneho s linuxem, naopak se spekulanty casto.

Jak uz tu bylo nekolikrat receno, dulezity je obsah, nikoliv nazev,
faq.linux.cz mi pripada mnohem lepsi. Uz je tu nekolik projektu (i
mezinarodne), ktere se snazi shromazdovat a tridit informace o Linuxu,
ale vetsina z nic je ve velmi zalostnem stavu.

Zdravi

Petr Soucek