OFFTOPIC: Re: FAQ.CZ

tief na hit.sk tief na hit.sk
Pondělí Únor 7 08:34:18 CET 2000

Heh, ved to je klasika.
Plati pravidlo:

Ked zistis ze niekto by si nejaku domenu mohol zaregistrovat
rychlo ju zaregistruj pred nim a potom sa tes.

Na slovensku je jedna taka firma, jeden provider co tiez
registruje domeny a potom na nich nie je nic len
jeho reklama a napis ze je ich vlastnikom.

To je asi vrodene, ta zlomyselnost v cloveku, ze ?
Ked mozes niekomu nieco pokazit, tak to pokaaaaz. :-)

jo, dost bolo filozofickych uvah na pondelok rano,
ideme si precitat /var/log :-)

s pozdravom

----
Matus 'TiEF' Martinak