patch - zmenila se velikost pri ulozeni

P.K. dok13 na bigfoot.com
Sobota Únor 5 14:57:31 CET 2000

> Vysvetleni se nabizi napriklad takovehle:
>
> Ten server umi za letu provest ungzip, tak zdrojovy soubor mel 210k
> ale vysledny je jiz ROZBALENY, tudiz se gzip spravne vzteka...

jo, mate pravdu, tak to je, kdyz jsem se na to podival multiprohlizecem,
videl jsem, ze je to normalne citelny script.
ted me spis trapi otazka, jak to aplikovat, tomu asi mnoho lidi tady
vysmeje, ale ja jsem zacatecnik... zkousel jsem patch -i jmeno souboru,
ale chce to jeste jmeno souboru, ktery se ma zaplatovat a u toho si nejsem
jisty, jde o ovladace IDE
                                   Petr