patch - zmenila se velikost pri ulozeni

Marian Jančár mjanx123 na milada.troja.mff.cuni.cz
Úterý Únor 8 21:40:32 CET 2000

"P.K." wrote:

> jo, mate pravdu, tak to je, kdyz jsem se na to podival multiprohlizecem,
> videl jsem, ze je to normalne citelny script.
> ted me spis trapi otazka, jak to aplikovat, tomu asi mnoho lidi tady
> vysmeje, ale ja jsem zacatecnik... zkousel jsem patch -i jmeno souboru,
> ale chce to jeste jmeno souboru, ktery se ma zaplatovat a u toho si nejsem
> jisty, jde o ovladace IDE

rychla rada: zkuste ho zagzipovat a pouzit puvodni postup
pomala rada: nakopirujte ho do adresare /usr/src a pustte patch -p0
<nazev.souboru. Normalne patch ocekava diff na standadrnim vstupu.

--
Marian Jančár <mjanx123 na milada.troja.mff.cuni.cz>