radio

Karel Salavec Karel.Salavec na telecom.cz
Neděle Únor 6 21:05:14 CET 2000

Petr Svoboda wrote:

> Pouzivam tento postup:
>
> pri kompilaci jadra Character Devices -> Video for linux -> zatrhnout
> moduly
> video4linux a SF16FMI. Pak insmod videodev a radio-sf16fmi s io=0x io
> adresa
> (vetsinou 284 nebo 384).
>  K poslouchani a ladeni fmtools treba na (prvni co altavista nasla)
>
> http://www.exploits.org/v4l/fmtools.html
>
> staci zkompilovat, vytvorit prislusne devices /dev/radiox (make devices).
> Existuji k tomu
> frontendy, ale samotne to funguje velmi jednoduse a dobre.

> [...]

Ucunil jsem, nic mi nenadava, jediny problem je v tom, ze vysledkem je
krasne ticho :(((((
Poznamenavam, ze zvukovka sama o sobe funguje bez problemu.
Prosil bych o nakopnuti prislusnym smerem, uz opravdu nemam zadnou ideu
:((((

Dik

	Melkor