radio

Martin Hnatek m.hnatek na sh.cvut.cz
Pondělí Únor 7 03:58:26 CET 2000

Karel Salavec wrote:

> Ucunil jsem, nic mi nenadava, jediny problem je v tom, ze vysledkem je
> krasne ticho :(((((

Radio je u Vibry mozne rozjet dvema zpusoby:

1/ Programem, ktery primo pristupuje k IO portum, coz je "nehezke" a zrejme se
pouzivalo, kdyz jeste neexistovalo video4linux. Jako test ale dobre, protoze
pokud nepojede takto, tak uz jinak tezko. Nasel jsem napr.:

http://rufus.w3.org/linux/RPM/contrib/libc6/i386/radio-2.0-3.i386.html

(pokud chcete zdrojove kody, jiste by se daly najit nekde na metalab.unc.edu
apod.)

2/ Pomoci video4linux, presne tak, jak popsal Petr Svoboda (diky mistre za
cennou radu). U tohoto jsem narazil pouze na jeden problem - nefungovalo
ovladani hlasitosti radia (zkouseno ale pouze v jedne aplikaci). Odkazy na
ruzne programky pro ladeni a ovladani:

http://roadrunner.swansea.uk.linux.org/v4l.shtml

Pokud ani tak nezabira, pak tezko rict. Jestli je to napr. PnP karta, treba
neni radiova cast dobre inicializovana (ale to uz hadam, cili asi blud ...).

    Hnatek