patch - zmenila se velikost pri ulozeni

Michal Hajek hajek na nspuh.cz
Pondělí Únor 7 07:53:37 CET 2000

"P.K." wrote:

> prave jsem nainstaloval linux a potreboval jsem patch pro UDMA/66, tak
> jsem si stahli patch ide_2_2_12_19991014_patch.gz, ale jelikoz linux
> nakonfigurovany na sit a chtel bych prvne vyresit ovladac pro UDMA, abych
> mohl zavrit pixlu a dat na sve misto, tak jsem ten soubor stahoval z NT a
> ukladal na disk s vfat, jenze na serveru je velikost souboru 210k, kdyz to
> stahuje ukazuje tez 210 a kdyz to mam ulozeny, ma to 854k a v linuxu pak
> gzip hlasi neco jako incompatible format...
> nesetkal se s necim takovym nahodou nekdo, pripadne nevite o nejakem

Mel jsem podobne problemy i s jinymi typy souboru, nez gz.
Netscape (aspon pod win) si hraje na chytreho a soubory urcitych
typu neuklada va tvaru, jak mu prijdou. Napriklad se mi nepodarilo
stahnout RAR soubory ..... Explorer s tim nema problem ... :-((

MH

Michal Hajek                   mailto:hajek na nspuh.cz