radio

Peter Popovec popovec na zub.fei.tuke.sk
Pondělí Únor 7 07:48:30 CET 2000

In article <389DD3FA.7DE585B7 na telecom.cz>,
	Karel.Salavec na telecom.cz (Karel Salavec) writes:

> Ucunil jsem, nic mi nenadava, jediny problem je v tom, ze vysledkem je
> krasne ticho :(((((
> Poznamenavam, ze zvukovka sama o sobe funguje bez problemu.
> Prosil bych o nakopnuti prislusnym smerem, uz opravdu nemam zadnou ideu

Ono to moze byt karta oznacena SF16FMD alebo SF16FMD2 .. (zistite to napr
pomocou pnpdump) Pre SF16FMD2 mozem poskytnut patch pre 2.2.12 (na 2.2.14
zatial neskusany), alebo user space program pre ovladanie toho radia. (ten
bezi aj na  2.0.x jadrach.)
hladajte na http://zub.fei.tuke.sk/radio

>:((((
>
> Dik