OFFTOPIC: Re: FAQ.CZ

stan stan na decsu.fpf.slu.cz
Pondělí Únor 7 10:30:53 CET 2000

On Mon, 7 Feb 2000 tief na hit.sk wrote:

> Heh, ved to je klasika.
> Plati pravidlo:
>
> Ked zistis ze niekto by si nejaku domenu mohol zaregistrovat
> rychlo ju zaregistruj pred nim a potom sa tes.
>
> Na slovensku je jedna taka firma, jeden provider co tiez
> registruje domeny a potom na nich nie je nic len
> jeho reklama a napis ze je ich vlastnikom.
>
> To je asi vrodene, ta zlomyselnost v cloveku, ze ?
> Ked mozes niekomu nieco pokazit, tak to pokaaaaz. :-)

Ach jo,

tak tedy opravdu naposledy. Vicekrat uz na podobne nechutne vylevy
reagovat uz nebudu.

Je mi lito tech, kteri jsou natolik omezeni, ze si nepripusti, ze nekdo
muze mit take urcity zamer, ke kteremu se dana domena hodi. Nejsem ani
zlomyslny ani nechci delat naschvaly. Nikomu nic nekazim.
Je zajimave, ze se s temi lidmi, kteri to chteji delat bez problemu
domluvim (cekam jen na schvaleni CZLUGu - zatim se nikdo neozval)....

K domenkam, ze se jedna o spekulaci nebo naschvaly - bude se jednat o
neziskovy server, ktery budou svymi prostredky a praci "sponzorovat" par
lidi. Neni to na prodej, nechci na tom vydelat, chci s tim neco udelat...

Za nejaky tyden se na tom serveru objevi podrobnejsi popis naseho zameru.

Jo a jeste jedna vec. Kdo bude chtit pomoci, je vitan. Kdo chce nadavat a
pomlouvat, at si to jde vykrikovat radeji nekam do hospody k pivu.

Vita S.

P.S.: Omlouvam se za ten ton, ale uz mne to vazne nebavi...