Re2: Linux na notebooku

Vladislav Cerny blackie na zf.jcu.cz
Pondělí Únor 7 14:48:36 CET 2000

On Fri, 4 Feb 2000, Jan Kasprzak wrote:

> Vladislav Cerny wrote:
> :
> : Chtel bych se zeptat, jestli existuje v CR nekdo, kdo se zabyva
> : prodejem notebooku vhodnych pro Linux (vcetne supportu v ramci moznosti...)
> : Dle mych dosavadnich informaci nikdo neexistuje, ale rad bych se mylil.
>
> 	Urcite jsem videl firmu (nevim presne, ale asi SKSBrno nebo neco
> takoveho), ktera prodava notebooky a na svem webu ma popis, jake drivery
> jsou k jednotlivym komponentam potreba.
>
> -Yenya

Takze nyni situace vypada takto:

Z prodejcu notebooku Gericom ("rakouska firma vyrabejici notebooky se slusnou
kvalitou za vyhodnou cenu") ma na WWW neco firma
SCOS <http://www.scos.cz/linux/>, ale je to ve stavu out of date a na
telefonat reagovali tim, ze Linux uz zadnym zpusobem nepodporuji.
Nevim, proc nepozmeni tu matouci WWW.

Firma SKSBrno (take Gericom) me odkazala na SCOS.

Dell Computer nabizi notebooky Lattitude. Dell vypada Linux friendly (moznost
vyzkouseni...zatim nemam podrobne informace).

Vlada Cerny
<blackie na zf.jcu.cz>