Re2: Linux na notebooku

David Hajek david na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Únor 7 15:21:08 CET 2000

> Takze nyni situace vypada takto:
>
> Z prodejcu notebooku Gericom ("rakouska firma vyrabejici notebooky se slusnou
> kvalitou za vyhodnou cenu") ma na WWW neco firma
> SCOS <http://www.scos.cz/linux/>, ale je to ve stavu out of date a na
> telefonat reagovali tim, ze Linux uz zadnym zpusobem nepodporuji.
> Nevim, proc nepozmeni tu matouci WWW.
>
> Firma SKSBrno (take Gericom) me odkazala na SCOS.
>
> Dell Computer nabizi notebooky Lattitude. Dell vypada Linux friendly (moznost
> vyzkouseni...zatim nemam podrobne informace).

Vyberte si model a pak se podivejte sem, jestli uz na nem nekdo linux beha:
http://www.cs.utexas.edu/users/kharker/linux-laptop/volunteer.html

Best regards,

David Hajek
david na atrey.karlin.mff.cuni.cz                    GSM: +420 602 264183
- Every program in development at MIT expands until it can read mail.