GNU licence (Re: Inzerat BSA) - trochu dels

Peter Lacus zorba na pobox.sk
Úterý Únor 8 02:41:03 CET 2000

Honza Pazdziora wrote:

> Starsi verze MySQL jsou uvolnovany pod GPL, aktualne 3.20.32a.

ked sme uz pri nej, nenapadne niekoho, preco mi presne tato verzia,
skompilovana zo zdrojakov na inak (zda sa) zdravom systeme segfaultuje ?
Neviem k tomu momentalne napisat viac, proste kompilacia zbehla bez
chyby a pri inicializacii databazy (dalsi krok podla INSTALL) to
segfaultne. Viem, ze by som na to este mohol pustit nejaky ten strace,
ale tak ma to nasralo, ze som vsetko, co nejako suvisi s mysql z disku
zmazal (nefunkcne .src.rpm, nefunkcna binarka bo bezchybnej kompilacii,
co s takym softwarom). Oplati sa vobec zaoberat touto verziou (chcem to
ako backend na web, ale len na domace testy), alebo je lepsie pouzit
napr. PostgreSQL ?

Linux 2.0.36, GLIBC 2.0.7, gcc 2.7.2.3

Bedo.