GNU licence (Re: Inzerat BSA) - trochu dels

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Středa Únor 9 21:59:36 CET 2000

   From: Peter Lacus <zorba na pobox.sk>
   Date: Tue, 08 Feb 2000 01:41:03 +0000

Zdravím,

   > ked sme uz pri nej, nenapadne niekoho, preco mi presne tato verzia,
   > skompilovana zo zdrojakov na inak (zda sa) zdravom systeme segfaultuje ?
   > Neviem k tomu momentalne napisat viac, proste kompilacia zbehla bez
   > chyby a pri inicializacii databazy (dalsi krok podla INSTALL) to
   > segfaultne. Viem, ze by som na to este mohol pustit nejaky ten strace,
   > ale tak ma to nasralo, ze som vsetko, co nejako suvisi s mysql z disku
   > zmazal (nefunkcne .src.rpm, nefunkcna binarka bo bezchybnej kompilacii,
   > co s takym softwarom). Oplati sa vobec zaoberat touto verziou (chcem to
> [...]

myslím, že byste si měl přečíst dokumentaci k MySQL, ugradovat svoji GLIBC
nebo přeložit MySQL staticky na jiném stroji. Chyba většinou není v sw, ale v
jeho uživatelích.

Statický překlad:

   ./configure --prefix=${PREFIX} --without-bench --disable-shared --with-mysqld-ldflags="--static" --with-client-ldflags="--static"
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz