FTP server a jeho nastaveni

Dusan Sys sys na spk.cz
Úterý Únor 8 12:54:05 CET 2000

> Uvedte skupinu uzivatele "ftp" mezi "guestgroup" v /etc/ftpaccess
> (man ftpaccess). Nainstalujte si anonftp*.i386.rpm. Pak zkuste
> znovu.

Prave jsem resil stejny problem a nakonec jsem opustil wu-ftp a presedlal na
proftpd ( www.proftpd.net) a je to super. Muzete nastavovat rootdir pro
kazdeho
uzivatele zvlast, omezit rychlost stahovani, ip ze kterych ze nuzete pripoji
Vse se jednoduse nastavuje v jedinem konf. souboru. Asi pred 10 min jsem
skoncil
s konfiguraci ktera mi se studovanim manualu zabrala asi 2 hodiny

Zdravi Dusan Sys