Jak na PDF ?

Jaroslav Hampl hampl na ttc.cz
Úterý Únor 8 11:53:20 CET 2000

Dobry den,

	existuje nejaky rozumny zpusob jak prevadet ps na pdf s
pouzitim komresi?

Jde o prevo ps produkovaneho tisk. drivery z win95.

Zkousel jsem Pstill, zde je sice rozumna komprese,
ale pri pouziti fontu z dokumentu ( volba ve win: posilat ttf fonty ),
nelze v dokumentu vyhledavat ani oznacit text.

Kdyz nepouziji tuto volbu (volba ve win: pouzit fonty zarizeni ),
pouziji se fonty z addr. PSFonts - lze v dokumenu vyhledavat a
oznacovat text, ale text obsahujici ceske znaky je
"rozhazen", tj .znaky s diakritikou jsou posunuty vlevo tak,
ze se prekrivaji s predchozim znakem.
Tento efekt se projevuje pouze pri prevodu ps z win95.
Zkousel jsem pouzit nekolik ruznych ceskych fontu vzdy se stejnym
vysledkem. Fonty vyrobene ttf2pt1 odmitnul pstill nacist.

Dale jsem zkousel Ghostscript (ps2pdf).
Zde pri prvni variante (fonty v dokumenu) je text oznacitelny a
lze vyhledavat, ale soubor je trikrat vetsi nez pri pouziti Pstill:

zdroj.ps :	 	3.0MB
pstill.pdf :	 	1.1MB
ghostscript.pdf :	3.5MB .

Lze situaci rozumne resit v Linuxu necim jinym, nez originalnim
Adobe Distillerem?

Za odpovedi predem dekuji.

--

Jaroslav Hampl