instalace

Martin Hubáček martin na cl.jokaplus.cz
Středa Únor 9 07:28:01 CET 2000

Ahoj moje jmeno je Martin.
Jsem Linuxovy novacek a potreboval bych poradit. Instaloval jsem z CD
PCWorld 2/00 Corel Linux je postaven na Debianu, ale ja mam jediny problem,
ze kdyz jsem ho nainstaloval, tak mi neustale pri nabehnuti loginu blika
monitor. Uz jsem zkousel reinstalaci, ale bezuspesne, ma to na svedomi
grafika? Ona tam totiz neni zadna moznost konfigurace systemu, vse probiha
automaticky. Takze jestli nekdo vi tak prosim pomozte, jinak se budu muset
divat na blikajici monitor a nebo budu muset nainstalovat RedHata.

Dik Martin