instalace

Petr Cech cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Únor 9 19:34:25 CET 2000

Martin Hubáček napsal:
> Ahoj moje jmeno je Martin.
> Jsem Linuxovy novacek a potreboval bych poradit. Instaloval jsem z CD
> PCWorld 2/00 Corel Linux je postaven na Debianu, ale ja mam jediny problem,
> ze kdyz jsem ho nainstaloval, tak mi neustale pri nabehnuti loginu blika
> monitor. Uz jsem zkousel reinstalaci, ale bezuspesne, ma to na svedomi

Co znamena "nabehnuti loginu blika monitor"? Prepnuti do grafickeho rezimu?
Nizkć obnovovaci frekvence? Nepodporovana (nebo nedokonale) graficka karta?

> grafika? Ona tam totiz neni zadna moznost konfigurace systemu, vse probiha
> automaticky. Takze jestli nekdo vi tak prosim pomozte, jinak se budu muset

Ale je. Prinejhorsim xf86config nebo XF86Setup.

				Petr Čech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz