Dial-up pre LAN.

roth na atlas.cz roth na atlas.cz
Středa Únor 9 07:41:53 CET 2000

1. V nasej firme mame jeden server, ktory sa vie spojit s providerom pomocou modemu.
Je tu zopar ksichtov, ktore by chceli zdielat toto dial-up pripojenie zo svojich
Vir95 strojcekov. Nastolili teda (bohuzial) pre mna velmi zlozitu otazku a sice,
ako im umoznit kontrolu nad pripojenim, resp. ako umoznit, aby mohli otravovat
modem.
Vsetky dokumenty, ktore som doteraz cital boli zamerane na pevne pripojenie a s
tym suvisiacu maskaradu a podobne. Moj problem ale spociva len v klientskom soft-
ware, kde by bolo idealne, keby mal web interfejs, a mohol dat modemu pokyn na pripojenie:
tlacitko - pripoj/odpoj
stav pripojeny/nepripojeny
a ci je pracuje niekto okrem neho (aby ho neodpojil)

Prosim, ak niekto z vas vie o nejakom podobnom softveri, aby mi dal vediet.

2. Pripajam sa dial-up na dvoch providerov. Jeden mi prideli IP adresu a druhy mi
   ponecha adresu mojho servera. Kde je pravdepodobne chyba? U mna, alebo u nich?

3. Da sa v C/C++ naprogramovat nieco strucne, co by pinglo server providera? Mohli
   by ste ma nakopnut spravnym smerom, k spravnej funkcii ak taka exituje?

Ak ma niekto pre mna odpoved, prosim aby mi ju poslal na moj mail, pretoze nie som
prihlaseny do tychto konferencii.

Dakujem.

robo.