instalace

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Čtvrtek Únor 10 20:56:54 CET 2000

> Ahoj moje jmeno je Martin.
> Jsem Linuxovy novacek a potreboval bych poradit. Instaloval jsem z CD
> PCWorld 2/00 Corel Linux je postaven na Debianu, ale ja mam jediny
problem,
> ze kdyz jsem ho nainstaloval, tak mi neustale pri nabehnuti loginu blika
> monitor. Uz jsem zkousel reinstalaci, ale bezuspesne, ma to na svedomi
> grafika? Ona tam totiz neni zadna moznost konfigurace systemu, vse probiha

Corel Control Centrum nebi jak se to jmenuje, najit
misto kde se nastavuji parametry monitoru (rozliseni apod.)
a zkusit tam nastavit neco jineho nez 60 Hz

> automaticky. Takze jestli nekdo vi tak prosim pomozte, jinak se budu muset
> divat na blikajici monitor a nebo budu muset nainstalovat RedHata.

Pri nejhorsim bude muset projit konfiguraci XFree86. Menit distribuci kvuli
X Serveru to neni prilis systemovy postup ;-)

S pozdravem
    Petr Snajdr