Zavadeni z diskety

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Středa Únor 9 09:52:44 CET 2000

On Wed, Feb 09, 2000 at 09:42:08AM +0100, Petr Zapadlo wrote:
> Dobry den
> pokousim se vyrobit si linux na nekolik disket pomoci ktereho bych mohl
> kopirovat data mezi ruznymi fs systemy.
> Na zavadeci disketu si jadro jsem schopen vyrobit, ale netusim jak udelat obraz
> root filesystemu v ramdisku, neco jako je v rescue diskete. A jak rici jadru
> aby si tuto disketu natahl.
> Muze me nekdo nasmerovat na nejake howto pripadne jeho zkusenosti.

  Nejrychlejsi je stahnou si balik linutopia (z freshmeatu), podivat se,
  jak je udelany, a spolu s prectenim linuxovskeho howto to pochopite.

    Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."