ADMIN: Archiv konference jako .tgz

Juraj Rehak glip na planet.sk
Středa Únor 9 10:50:44 CET 2000

> 	v posledni dobe jsem dostal nekolik zadosti o zpristupneni archivu
> teto konference ve formatu, ktery by bylo mozno off-line cist. Zatim vzdycky
> jsem se stavel proti tomu, protoze v takovemto pripade je vzdycky
> jednodussi vyextrahovat adresy lidi a pouzivat to ke spamovani.
1) Rovnako dobre sa da do konferencie prihlasit a uz len extrahovat adresy
2) Aj tak je pre spamera jednoduchsie poslat to rovno do listu, kym nie je
moderovany a existuje dost servrov umoznujucich relaying, tak s tym aj tak
nic nenarobime
kazdopadne aj tak navrhujem z hlavicky nechavat len From: a Subject:

> Navic v podstate neni mozne tar.gz archivu generovat on-line (snadna
> moznost DoS, jak jsme se presvedcili se starsi verzi archivu), a tak data
> jsou na disku dvakrat.
Mesacne je to priemerne asi 6 mega plaintext (aj s hlavickami) aj ked
postupne to narasta (co by nas malo tesit :) takze tar.gz je to asi 1.5
mega. To sa snad da prezit?

> 	Myslite si, ze mam zpristupnit archiv i ve snadno downloadovatelne
> forme?
Mne je to uz vlastne jedno, prave z toho dovodu som v 05/99 presiel z
newsov na mailing list, takze ja uz ten archiv u seba mam (odtial aj info
kolko to zabera :) Musim vsak povedat, ze sem tam je to dost uzitocne,
takze sa prihovaram za tych, co si archiv nerobia :)

--
                              .  ,           Glip