ADMIN: Archiv konference jako .tgz

Cejka Rudolf cejkar na kazi.dcse.fee.vutbr.cz
Středa Únor 9 10:56:46 CET 2000

Jan Kasprzak <kas na informatics.muni.cz> wrote:
> 	Myslite si, ze mam zpristupnit archiv i ve snadno downloadovatelne
> forme?

Ja si myslim, ze ano. Nerad pouzivam WWW interface, protoze kdyz neco
necham vyhledat, prejdu na nejaky konkretni clanek a chci se vratit
na vyhledany index, tak to trvalo/trva silene dlouho a vyuzivani
WWW interface jsem vzdal. Proto by se mi libilo, kdybych mohl stahnout
archiv, rozbalit si ho a grepem nechat vyhledavat. Nebo by bylo resenim
neco udelat s WWW interfacem (pokud nemam chybu nekde v konfiguraci u sebe).

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science