Pripojeni na internet pres modem

Středa Únor 9 10:24:31 CET 2000

Michal Krause <michal na krause.cz> wrote:
-> Ve skutecnosti ale firma misto toho, aby byla rada, ze za ni nekdo ten
-> driver napise, bude naprosto nekomunikativni, v lepsim pripade Vam
-> nabidnou, ze za par xyz dolaru Vam dokumentaci poskytnou...

A ja som celkom rad ze to v pripade winmodemov nerobia. este by sa urobili
drivery a tie shity by sa rozsirili este viac.
Je sice pekne ze v poslednom case su procesory dost rychle na to aby zvladli
vselico ale ked nechame vsetku pracu na procesor, nebude nikdy pocitac dost
vykonny. UZ sa tesim ked niekto pride s lacnou wingrafickou kartou ... fuj.

distribuovane a paralelne spracovanie - to je buducnost.
 uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/ ; http://www.nextra.sk/
 Micro$oft random number generator: 0, 0, 0, 4.33e+67, 0, 0, 0...