radio

Peter Popovec popovec na zub.fei.tuke.sk
Středa Únor 9 07:40:05 CET 2000

In article <slrn8a0i4e.fv.root na pandion.cz>,
	root na pandion.cz (Miroslav Zidek) writes:

> Mam tu samou kartu, ale nejak se mi nechce do kompilovani jadra (zatim linux
> funguje k naproste spokojenosti a nemam tolik zkusenosti, abych si s pripadnou
> havarii rychle poradil) . Existuje nejaka moznost jak zjistit, jestli bylo
> originalni jadro prelozeno prave s moduly video4linux a SF16FMI?
>
> Diky, zdravi Mirek

Nepisete ake jadro pouzivate, ci 2.2.X alebo 2.0.X. (Co znaci originalni
jadro ?? ) Pokial pouzivate 2.0.X jadro, musite sa uspokojit s tym, ze
ovladanie pojde len cez nejaky user space program. (Hladat na altaviste.)
Pre 2.2.X jadro je mozne dokompilovat  modul zvlast a insmodnut do jadra.
(Neplati vzdy .. ). Prv ako sa pustite do cohokolvek, zistite si presne aku
verziu radia mate na tej karte. (pnpdump |less) Vibra ma niekolko  radii ..
SF16 FMI, SF16 FMD2, FMD, FMR, FMR2, FMX, FME, FMP .. dalsie SF64 a SF256
Modul SF16FMI bezi len na FMI .. a chyta sa aj na FMR. Pre FMD2 mam upraveny
zdrojak FMI ktory chodi v jadre namiesto povodneho FMI modulu. Ako s dalsimi
to neviem. Nemam k dispozicii ani karty ani povodne WIN ovladace, z ktorych
by sa dalo zistit  rozdiel v ovladani. Modul pre FMD2 vznikol prave
disassemblovanim povodneho ovladaca pre WIN.

			ZDAR !