radio

Miroslav Zidek mizi na iol.cz
Středa Únor 9 22:39:13 CET 2000

Dne Wed, 9 Feb 2000 07:40:05 +0100, Peter Popovec napsal:

> Nepisete ake jadro pouzivate, ci 2.2.X alebo 2.0.X. (Co znaci originalni
> jadro ?? ) Pokial pouzivate 2.0.X jadro, musite sa uspokojit s tym, ze
Mam jadro 2.2.5-22, takze snad budu mit stesti a nebudu muset do nej zasahovat.
Originalni znamena, ze od koupe RH 6.0 CZ (omlouvam se, tyhle informace jsem mel
napsat ze vseho nejdriv) jsem v nem nedelal zadne zmany.

> Pre 2.2.X jadro je mozne dokompilovat  modul zvlast a insmodnut do jadra.
> (Neplati vzdy .. ). Prv ako sa pustite do cohokolvek, zistite si presne aku
> verziu radia mate na tej karte. (pnpdump |less) Vibra ma niekolko  radii ..
> SF16 FMI, SF16 FMD2, FMD, FMR, FMR2, FMX, FME, FMP .. dalsie SF64 a SF256
> Modul SF16FMI bezi len na FMI .. a chyta sa aj na FMR. Pre FMD2 mam upraveny

Jde o kartu SF16 FMI. Zkousel jsem se divat do souboru isapnp.conf a tam je
radio nalezene a uz je tam napsane asi toto: (vybral jsem jen nezaskrtane
volby)

(CONFIGURE MDFe002/1 (LD 0

# Multiple choice time, choose one only !

#     Start dependent functions: priority preferred
#       Fixed IO base address 0x0384
#             Number of IO addresses required: 2
  (IO 0 (SIZE 2) (BASE 0x0384))

#       Start dependent functions: priority preferred
#       Fixed IO base address 0x0284

atd, atd - jsou tam jeste dalsi 3 konfiguracni varianty.

#     End dependent functions
 (NAME "MDFe002/1[0]{FM Radio Tuner      }")
  (ACT Y)
)

atd, atd - jsou tam jeste dalsi 3 konfiguracni varianty. Protoze cast tykajici
se radia konci (ACT Y) domnivam se, ze karta asi bude aktivni.

Uz drive jsem si stahnul Kradio - ale to pochopitelne hlasi, ze /dev/radio neni
adresarem/souborem. Jakym zpusobem muzu proslusne zarizeni vytvorit? V
jedne predchozi zprave se psalo neco o make device /dev/xradio, ale jak to mam
provest. Koukal jsem se na tvorbu zarizeni do adr. /dev v knizce Pouzivame
linux, ale nejsem z toho nejak moudry. Existuje aspon nejake How-To?

---
Zdraví Mirek

mailto: mizi na iol.cz
/charset: iso-8859-2/